5/22/2011

Alla som äter gris är våldtäktsmän

Min far ringde mig idag hemifrån Lainio och var mycket upprörd. Efter 10 min predikan om utsläpp i Östersjön och, citerat från far: "Sverige kan fan inte göra miljön bättre än såhär men Ryssland, jävla skitställe, släpper ut kobajs i vattnet och förstör hela jävla Östersjön". Jag blev väldigt nyfiken på detta så jag kollade upp hysterin på SVT play och hittar en dokumentär, Farmarna som förgiftar Östersjön. Min far har väldigt bestämda åsikter så jag var tvungen att kolla om han hade rätt, vilket inte brukar vara allt för ofta. Men denna gång så hade han det.

Efter att jag kollat på dokumentären blev jag så förbannad att jag knappt kunde finna ord. Jävla människor, jävla grisätare, jävla ryssar, jävlar jävlar jävlar.

Jag ritade en liten teckning om detta:



Om du blir lika nyfiken som jag blev, checka!!!




/ Sara

Inga kommentarer: