5/21/2011

Dagens Gnejs

Sara rullade in vid 14 efter ett härligt ONS. Vi var nämligen ute och "dansade loss" igår på separata håll. "- ONLINEPIZZA" utbrast Sara, och givet den lojale vän man är fick även jag ställa upp på beställning så gnidiga Sara slapp utkörningsavgift pga för liten order.

Sara rusar aspepp till datorn och lägger in en såsig beställning, går "till kassan" och ska genomföra betalning. Hennes skakiga små fingrar plitar ivrigt in pinkod, kontrollkod och hela kalaset på kortdosan, FUNKAR ej. Sara börjar bli grinig och försöker på nytt och på nytt. VIPS - KORT SPÄRRAT! HAHAHAHAHA, jag dör (Sara försöker få mig att inse allvaret i den prekära situationen, utan lycka) Tji fick hon.

(verifiera påstående genom att klicka för större bild)

Återigen fick jag rädda upp situationen och langa fram mitt visakort - fort skulle det gå!

45 minuter senare plingar lille pizzafarbrorn på, Sara vill inte öppna (extra bakisasocial), ordrar Bettan till dörren (Saras mammi, min kompis).

SARA GLAAD! MUMSMUMS. Äntligen slut på eländet... TRODDE HON.



En kvartals pizza senare, "- UUÄÄÄÄÄÄH" från fåtöljen. Fet hårboll i kronärtskockan. Bettan får denna gång komma till undsättning och frakta bort skalpavfallet (hoppas vi). Nu tänker ni: "neeej, Sara får gå hungriiiing. INTE DÅ!" Här pjöskas inte, Sara mumsar glatt vidare. MEN ordrar Bettan att ringa och klaga, 30 min senare, NY PIZZA. Great success!


/Fanny

Inga kommentarer: