6/03/2011

Rastafari

Igår var jag och "dansade loss" på Redroom med mina homies Shiva och Mr. Bentley. Kvällen till ära var det reggaemusik. Jag kände mig en aningens malplacerad till en början men ölen gjorde sitt och plötsligt stod jag på "dansgolvet" och svängde mina höfter. Fick ett antal blickar för min dans var väl inte den bästa..
Efter den spexiga tiden på Redroom drog vi sedan vidare till Max. Tyvärr inget fettande för mig men ett lägligt toalett besök inträffade iallafall. Min följeslagare Shiva följde med in på tossi och knappt efter en minut så bankar det på dörren och en sur tjej skrek att vi skulle skynda oss. "What to do". När vi var färdigkissade hoppade tjejen på oss, hon puttade in mig i väggen (fett ont!) Shiva lackade och "muckade gräl". Skällsord som "Feta leopardkossa" slank ur några gånger från min mun. (Värsta whitetrash tjejen jag sett, ful leopardkofta och gult stripigt hår).

- Varför finns det sådana människor?!

Ohwell, idag mår jag ju mindre bra. Efterkakan höll på till småtimmarna.
Snart kommer iallafall Fanny hem med chips och dipp till mig, EXTAS!



/ Sara

Inga kommentarer: